sobota 6. prosince 2014

Proč jsem se rozhodla založit blog?

Hrozně ráda peču, vařím a jím.

Před časem jsem ale objevila kouzlo muffinů a cupcaků. Chuť těchto dobrůtek mě natolik pohltila, že jsem si pořídila tolik pomůcek na tvoření těchto mňamek - zdobící špičky, košíčky, potravinářské barvy a spousty dalšího, že si o mě všichni kolem mě myslí, že jsem blázen. A jsem. Bohužel se doma sladké moc nezajídá, takže peču pro svou rodinu a kolegy v práci.

Cupcakes a muffiny jim tolik chutnají, že se neustále ptají na recepisy. A proto, abych každému nepopisovala, co a jak, rozhodla jsem si založit svůj vlastní blog a o své nasbírané recepty se se všemi podělit :)

Tato blogová kuchařka však nebude jen pouze o pečení sladkého, ale vaření i jiných dobrot.

Doufám a věřím, že si tu každý přijde na své :)

P.

Žádné komentáře:

Okomentovat